lördag 1 januari 2011

Så avrundar vi lite snyggt och går vidare...



Har kikat igenom hela året, vilket år jag har haft! Helt galet... Fått en liten son, som inte är så liten längre. Fyllt 30, åkt till Thailand... Ja hur skall vi toppa detta året? 

Vi får helt enkelt se vad 2011 utvecklas till! 





Januari...

 ..präglades av ätande och tröttheten, det är inte lätt att vara gravid... Bara två månader kvar..



Februari:
Plugg plugg plugg, C-uppsatsen skall in!




Mars:
Äntligen!! Vår lillskrutt kom till oss..






April:
Vi försöker anpassa oss till varandra och hitta nya rutiner, ett ganska stort töcken hela april måste jag säga..





Maj:
Sommaren kommer med stormsteg och jag njuter av att vara mammaledig





Juni:
För vi har tagit examen!! Underbara sommardag och underbara människor..





Juli:
Underbar semester på öland med underbara människor! Ville aldrig att sommaren skulle ta slut.





Augusti:
Elvin döptes och det var en underbar dag! Jag sitter fortfarande och knåpar på tackkorten, jag hoppas de kommer ut under 2011 men är inte helt säker....







September:

Ett försök till att börja motionera...ja skorna står fortfarande oanvända i hyllan.



Oktober:
Min 30åriga födelsedag firades på spaaa!







November:
Halva november spenderades på en vit strand med varmt vatten och vågornas kluckande! Har jag haft sådan tur??




December:
Snö och förkylningar, snö och förkylningar....Men vi hade det ganska mysigt ändå!




1 kommentar:

Magdalena sa...

Hmm.. kan inte se några bilder. :(

Ja jättegärna. Maja är hemma också. Onsdag och torsdag kan vi inte för då ska mormor firas på sin 80-årsdag. Men annars ses vi gärna när som!

Kram